30 Mart 2013 Cumartesi

SIRADANLIK.

Gönderen Unknown zaman: Cumartesi, Mart 30, 2013
Hayatım o kadar sıradan ki yazabileceğim, anlayabileceğim hiç olay yaşamadım. Sıradanlıktan ölücem bir gün.

Anlayabileceğim, 3 kilo vermiş ve bunun 1 kilosunu annemin börekleri sayesinde geri almış olmam, Blue Jean dergisinin Nisan Ayı sayısında Kurt Cobain posteri olması ve Ocak ayındaki birbirinden mükemmel posterleri kaçırmış olmam.

Görüldüğü gibi yolunda giden hiçbir şey yok!

Sınav haftaları malum. Şimdilik iyi gidiyor. Umarım böyle devam eder. Ve bir an önce YAZ GELİR.

Artık sabahlara kadar diziler, filmler izlemek, sabah erken uyanma derdi olmadan uyumak, sınav stresi olmasın istiyorum.

AZ KALDI CANIM DAYAN YAAA!

Yaz geldikçe bir yandan da panik oluyorum. Şu kiloları nasıl vericem Haziran'a kadar diye.

Sağolsun EMRELERİN EMRESİ bana bu konu da çok yardımcı oluyor. O kadar yemişsin parmakların tombişleşmiş diyerek.

Ama Meryem kafasına koyduğunu yapar ve bu kiloları verir!

Sizde verin.

Yardım isterseniz bana ulaşabilirsiniz :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

daha çok küçüğüm Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea